

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
SoSweet is niet verantwoordelijk voor de bezorging van pakketten die niet kunnen worden afgeleverd doordat het adres onjuist of onvolledig is opgegeven. Indien een zending aan ons wordt geretourneerd zijn wij genoodzaakt de verzendkosten nogmaals in rekening te brengen alvorens het pakket opnieuw wordt verzonden.
SoSweet kan niet aansprakelijk worden gesteld voor breuk of smelten van chocolade(reep)
producten tijdens transport. SoSweet kan niet aansprakelijk worden gesteld voor deuken in blikproducten zoals frisdranken en cadeauverpakkingen. SoSweet kan niet aansprakelijk gesteld worden voor breuk van chips en koekproducten.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@so-sweet.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Wij raden je altijd aan bij klachten een foto van het klachtproduct mee te sturen.